loading...
دانلود فیلم های اموزشی لیندا
admin بازدید : 279 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (1)

یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا عکاسی است. خصوصاً وقتی بخواهیم عکاسی خود را درون شهر انجام دهیم. بار ها پیش آمده که به مسافرت رفته ایم و خواسته ایم که از یک شهر زیبا عکس برداری کنیم ولی روش آن را بلد نبوده ایم. شهر ها در شب منظره ی بسیار زیبا و جذابی به خود می گیرند که همین عکاسی از آنها را در شب بسیار لذت بخش کرده است.
در دوره ی آموزشی Street Photography: The City at Night شما با نحوه ی عکس برداری از شهر در شب، عکس برداری از ساختمان ها و سواحل در شب، نحوه ی تنظیم دوربین برای بهترین نتیجه در عکس برداری، تنظیم زاویه و نحوه کادر بندی برای عکس های شهری در شب و تکنیک ها و فنون مختلف عکس برداری شهری در شب آشنا می شوید.

admin بازدید : 261 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

اوتلوک (Microsoft Outlook) نرم افزاری ساخته ی کمپانی مایکروسافت و جزء مجموعه نرم افزاری آفیس جهت مدیریت و ارسال ایمیل می باشد. نامه ی الکترونیکی یا همان ایمیل جزء جدایی ناپذیر دنیای اینترنت بوده و امروزه تقریبا تمامی افراد دارای حداقل یک آدرس ایمیل می باشند. نکته ای که قابل توجه است اینکه سرویس های ارائه ی ایمیل مختلفی در دنیا وجود دارد که برای مدیریت هر کدام باید به آن سرویس مراجعه کرد. نرم افزار اوتلوک کار را برای ما راحت کرده است. به این صورت که اکانت های مختلف ایمیل خود را در آن وارد کرده و می توانید تمامی اکانت های خود را به صورت یکجا در آن مدیریت نمایید و به وسیله ی آن به ارسال، دریافت، زمان بندی ایمیل، برنامه ریزی برای ارسال، ذخیره ی آفلاین ایمیل ها و بسیاری امکانات دیگر و کار هایی از این قبیل بپردازید.
در دوره ی آموزشی Lynda Outlook 2016 Essential Training شما با نحوه ی افزودن اکانت های مختلف ایمیل و مدیریت آنها مثل ارسال و دریافت و قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار آشنا می شوید.

admin بازدید : 171 یکشنبه 15 آذر 1394 نظرات (0)

Audacity یک نرم افزار منبع باز و رایگان است که با استفاده از آن به راحتی می توانید به ضبط و ویرایش رایج ترین فرمت های صوتی بپردازید. این نرم افزار داری یک رابط کاربری آسان و بسیار کاربرپسند است.
در دوره آموزشی Lynda Up and Running with Audacity شما با نحوه ی راه اندازی نرم افزار Audacity و استفاده از قدرتمندترین و مفید ترین ویژگی های آن، راه انداری میکروفن و دستگاه های صوتی دیگر، ضبط، برش، کپی و میکس صدا و نیز مواردی از جمله حذف نویز و صدای پس زمینه، تغییر سرعت صدا و... آشنا می شوید.

admin بازدید : 189 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

برنامه های کاربردی زیادی برای کاربران اسمارت فون ها و دیگر دستگاه های همراه مانند تبلت ها وجود دارد. تنوع و تعداد زیاد برنامه های موجود  آنفدر زیاد هستند که گاهی انتخاب یک برنامه کاربردی و مفید و آشنا شدن با رابط کاربری آن، ساعت ها زمان می برد. داشتن برنامه مناسب برای انجام کارهای مختلف باعث می شود تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنیم.
در دوره آموزشی Top 10 Apps for Enhanced Productivity شما با 10 برنامه کاربردی برای دستگاه های همراه آشنا میشوید.

admin بازدید : 247 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

از آن جایی که اغلب وب سایت ها از فرم های تحت وب با هدف های گوناگونی مانند فروش محصول، نظرسنجی و ... برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان خود استفاده می کنند، مبحث اعتبارسنجی فرم های وب برای تعیین صحت محتوای وارد شده، یکی از کارهای اساسی است که توسعه دهندگان وب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند، اطمینان از دریافت اطلاعات کامل و صحت داده ها باید قبل از ارسال دیتا به سرور بررسی شوند.
در دوره آموزشی Validating and Processing Forms with JavaScript and PHPشما با چگونگی اعتبارسنجی داده ها داده های وارد شده توسط کاربر، به وسیله HTML5, JavaScript و jQuery و سپس پردازش داده ها به وسیله PHP و ذخیره سازی دیتا در پایگاه داده های MySQL آشنا می شوید.

admin بازدید : 295 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت (Microsoft PowerPoint) یکی از مطرح ترین نرم افزارهای شرکت مایکروسافت و مجموعه نرم افزاری آفیس و نیز در نوع خود یعنی نرم افزار های ساخت ارائه های الکترونیکی می باشد. امروزه استفاده از این نرم افزار ها بسیار واجب و ضروری است چرا که هر کدام از ما در مواقعی مثل کلاس های دانشگاه و درس، جلسات کاری، همایش ها و موقعیت های دیگر نیاز به ارائه ی مطلب داریم و برای این کار از رایانه و ویدیو پروژکتور استفاده می کنیم. نرم افزار پاورپوینت این کار را برای ما بسیار راحت می کند و به وسیله ی آن می توان اسلایدها و ارائه های بسیار زیبا و جذاب را در کوتاه ترین زمان ممکن و به آسانی تولید کرد. ضمن اینکه از این نرم افزار علاوه بر ساخت اسلاید و ارائه می توان در جهت تولید کتابچه های الکترونیکی و تعاملی نیز استفاده کرد.
در دوره ی آموزشی Lynda PowerPoint 2016 Essential Training شما با نحوه ی ساخت ارائه ها و اسلاید های زیبا و قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار آشنا می شوید.

admin بازدید : 171 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (0)

حفاظت از شبکه های کامپیوتری در سازمان های کوچک و بزرگ امری حیاتی محسوب می شود که گاهی هزینه های زیادی را به همراه دارد. با استفاده از ابزارها و نرم افزار های منبع باز (open-source) و البته کاملاً رایگان، می توان با تنظیم فایروال ها، بررسی ترافیک شبکه با تجزیه و تحلیل بسته های ارسالی و دریافتی، شناسایی تهدیدات و فعالیت های مخرب با سیستم تشخیص نفوذ و مانیتورینگ سیستم لاگین و فعالیت ها، امنیت شبکه ها راتضمین نمود.
در دوره آموزشی Protect Your Network with Open-Source Software شما با چگونگی استفاده از نرم افزارهای منبع باز و رایگان برای تضمین امنیت شبکه آشنا می شوید.

admin بازدید : 161 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

کتابخانه استاندارد پی‌اچ‌پی (SPL: Standard PHP Library) مجموعه ای از کلاس های پرکاربرد و مفید برای تراورس (traversing)، فیلتر کردن و مرتب سازی داده ها و اشیاء است. یکی از ویژگی های اصلی آن با نام iterator شناخته می شود که دسترسی آسان به آرایه ها، درختان و فهرست دایرکتوری را فراهم می کند. به طور کلی SPL در تلاش است تا بتواند انواع داده‌های استاندارد را به بهترین نحو توسط کلاس و اینترفیس پیاده‌سازی کند. این داده‌ها شامل لیست پیوندی، پشته، صف و ... می‌باشد.
زبان PHP علاوه بر طراحی وب به عنوان یک زبان برنامه نویسی عمومی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، می‌توان آن را بر روی اکثر سرورهای وب نصب کرد و همچنین قابلیت نصب آن به صورت یک شل جداگانه بر روی تقریباً تمامی سیستم‌های عامل و پلت‌فرم‌ها (یا سکوها) وجود دارد و به طور کلی ویژگی ها و قابلیت های گسترده این زبان باعث شده است تا روز به روز برنامه نویسان بیشتری را به سمت خود جذب کند.
در دوره آموزشی Up and Running with the Standard PHP Library شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این کتابخانه قدرتمند آشنا می شوید.

admin بازدید : 197 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

Search Engine Optimization یا به طور اختصار SEO یکی از مواردی است که در طراحی یک وب سایت موفق حتما باید به آن توجه شود. امروزه طبق آمار منتشر شده ۸۰ درصد ورودی وب سایت ها و استفاده ی کاربران توسط موتور های جست و جو و در رأس آن ها موتور جست و جوی گوگل انجام می شود. بنابراین برای یک وب سایت بسیار مهم است که وقتی یک کاربر یک موضوع یا کلمه را در موتور جست و جو وارد می کند در بین سایت هایی که در صفحه ی اول جست و جو قرار دارند وجود داشته باشد. سئو یک علم است و برای افزایش سئوی یک وب سایت باید نکات گوناگون و متعددی را فرا گرفت تا با انجام و رعایت آن ها باعث بهینه سازی وب سایت خودتتان و در نتیجه قرار گرفتن در صفحه های اول نتایج جست و جو شوید. این کار به افزایش بازدید و ورودی از موتور های جست و جو بسیار کمک خواهد کرد. ضمن اینکه با یادگیری این علم می توانید برای وب سایت های دیگر با دریافت هزینه این کار را انجام دهید و درآمد بسیار خوبی داشته باشید.
در دوره ی آموزشی Analyzing Your Website to Improve SEO شما با مفهوم سئو، طریقه ی کارکرد موتورهای جست و جو، ایندکسینگ، کار با امکانات گوگل، کلمات کلیدی یا Keywords، استفاده از متا تگ های مناسب،‌کار با +Google، بهینه سازی کد و قالب و... آشنا می شوید.

admin بازدید : 173 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (1)

پی‌پال نام یک شرکت تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن است. سامانه‌ی پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و بصورت آنی ممکن می‌سازد. یک حساب پی‌پال می‌تواند از طریق حساب بانکی و یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق پی‌پال نیز می‌توانند پول خود را از طریق چک، واریز به حساب خود در پی‌پال و یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند. پی‌پال روند پرداخت برای خریدهای اینترنتی، سایت‌های حراج و سایر کاربردهای اقتصادی را با دریافت هزینه انجام می‌دهد. همچنین ممکن است برای انتقال و دریافت پول نیز هزینه‌ای دریافت دارد که بسته به مقدار پول جابجا شده است. هزینه‌ها بسته به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر هستند.

در دوره آموزشی PayPal Essential Training شما با قابلیت های اساسی و کلیدی برای ایجاد یک حساب پی پال کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

admin بازدید : 127 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

به نام خدا

همانطور که میدانید در چندسال اخیر یکی از ابزار هایی مفید برای اموزش فیلم های اموزشی بوده که هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان به صرفه بوده و همچنین بازدهی بیشتری نسبت به سایر ابزار های اموزشی داشته است

سایت لیندا یکی از معتبر ترین سایت های تولید فیلم های اموزشی در سطح جهان است در وبسایت لیندا، مجموعه از نزدیک به 3500 کلاس درس و آموزشی است که در تقریبا تمامی عناوین اموزشی را در بر میگیرد و هم چنین ؛ از طراحی وب گرفته تا زبان بدن که توسط متخصصین حوزه مربوط تدریس می شود.

همانطور که میدانید هزینه ی بسیار بالای این فیلم ها و همچنین تحریم بودن کشور ایران سبب شده تا این فیلم ها را برای ایرانیان به صورت رایگان قرار دهیم امیدواریم که شما بنابر نیاز خوداین فیلم ها را دریافت کرده و از ان بهره ببرید

همچنین شما میتوانید از قرار گیری اخرین اموزش ها در سایت از طریق شبکه های اجتماعی زیر مطلع شوید

ادرس اصلی سایت:http://www.lyndafilm.ir/

پیج فیسبوک:https://www.facebook.com/lyndafilm

پیج اینستاگرام : http://instagram.com/lyndafilm

پیج توییتر:https://twitter.com/lyndafilmir

کانال تلگرام:https://telegram.me/lyndafilm

موفق و پیروز باشید.



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو